کسی بھی معلومات یا شکایت کے لئے

اگر آپ کو ہماری کسی بھی مصنوعات اور خدمات سے متعلق معلومات چاہئیں یا آپ شکایت درج کرنا چاہتے ہیں تو ڈائل کیجئے 111-ISLAMI (475-264)۔ ہم وعدہ کرتے ہیں کہ آپ کو وہی ذاتی خدمات اور توجہ ملے گی جو آپ ہماری برانچز سے توقع کرتے ہیں۔ آپ اپنی شکایت انٹرنیٹ بینکنگ چینل کے ذریعے بھی درج کر سکتے ہیں۔ اس سروس کو سبسکرائب کرنے کے لئے براہ مہربائی ہماری 24 گھنٹے فون بینکنگ 111-ISLAMI (111-475264) پر رابطہ کریں۔  

مصنوعات اور سروسز سے متعلق اپنی رائے کے اظہار کے لئے

آپ کی قیمتی رائے معیاری کسٹمر سروس کی جانب درست سمت کا تعین کرتی ہے۔ آپ اپنی رائے یہاں کسٹمر فیڈبیک فارم پرُ کر کے دے سکتے





    Registered Office / Head Office BankIslami Pakistan Limited

    11 وین منزل، ایگزیکٹو ٹاور ون، ڈالمن سٹی، میرین ڈرائیو بلاک 4، کلفٹن، کراچی، پاکستان UAN:(021)-111-BIP-111(111-247-111) Fax: (021)35378373 Email:[email protected]

    ْ24/7 فون بینکنگ +92-21-111-ISLAMI (111-475264)

    [email protected]

    بینک اسلامی شعبہ شریعہ کمپلائنس

    رابطہ شخص Mufti Ameer Ullah Khan عہدہ: Assistant Manager, Shariah Compliance Department ای میل [email protected]

    گارنٹیوں کی توثیق کے لئے

    فنکشن/ شعبے کا نام: ٹریڈ فنانس، گارنٹیز ڈیپارٹمنٹ دفتر کا پتہ بینک اسلامی پاکستان لمیٹڈ، ٹریڈ فنانس ڈیپارٹمنٹ، ہیڈ آفس، 13 ویں منزل ایگزیکٹو ٹاور، ڈولمن سٹی میرین ڈرائیو بلاک - 4 ، کلفٹن ، کراچی، پاکستان۔ دفتر کا فون 92-21-35839906 ای میل ایڈریس [email protected]

    Customer Service

    رابطہ شخص Muhammad Somy (Unit Head-Service Quality) رابطہ: 0213-5839906 Ext: 6735 Address:3rd Floor, Capital Plaza, II Chundrigar Road, Opp to Textile Plaza, Karachi. ای میل [email protected]pk  

    Service Quality  Department

    BC& CPD helpdesk:+92-21-111 72 72 73,  http://www.sbp.org.pk/cpd/CPD-Form.asp For General Banking Complaints: +92-21-111 72 72 73 For eCIB Related Complaints: Phone: +92-21-111 72 72 73, Fax: +92-21-99212489 eCIB Helpdesk: +92-21-111 72 72 73, http://www.sbp.org.pk/ecibhelpdesk/requestlog/consumer_cmp.aspx For Unclaimed Deposits Related Queries: +92-21-111 72 72 73 Fax: +92-21-99221160 & +92-21-99221154 ای میل [email protected]  

    State Bank of Pakistan - Complaints Utility Bills

    ویب سائٹ : http://www.sbp.org.pk/cpd/complaints.asp Postal address for written complaints: The Director, Banking Conduct & Consumer protection Department, State Bank of Pakistan, 5th Floor, I.I Chundrigar Road, Karachi. Telephone: +92-21-99221147 & +92-21-99221149 Fax: +92-21-99221160 & +92-21-99221154