کسی بھی معلومات یا شکایت کے لئے

اگر آپ کو ہماری کسی بھی مصنوعات اور خدمات سے متعلق معلومات چاہئیں یا آپ شکایت درج کرنا چاہتے ہیں تو ڈائل کیجئے 111-ISLAMI (475-264) ۔ ہم وعدہ کرتے ہیں کہ آپ کو وہی ذاتی خدمات اور توجہ ملے گی جو آپ ہماری برانچز سے توقع کرتے ہیں۔ آپ اپنی شکایت انٹرنیٹ بینکنگ چینل کے ذریعے بھی درج کر سکتے ہیں۔

اس سروس کو سبسکرائب کرنے کے لئے براہ مہربائی ہماری 24 گھنٹے فون بینکنگ 111-ISLAMI (111-475264) پر رابطہ کریں۔

مصنوعات اور سروسز سے متعلق اپنی رائے کے اظہار کے لئے:

آپ کی قیمتی رائے معیاری کسٹمر سروس کی جانب درست سمت کا تعین کرتی ہے۔ آپ اپنی رائے یہاں کسٹمر فیڈبیک فارم پرُ کر کے دے سکتے ہیں۔Click Here.

آپ کی قیمتی رائے معیاری کسٹمر سروس کی جانب درست سمت کا تعین کرتی ہے۔ آپ اپنی رائے یہاں کسٹمر فیڈبیک فارم پرُ کر کے دے سکتے ہیں۔

شکایت کی صورت میں [email protected] پر ای میل کریں[email protected]