ورکنگ کیپٹل فنانسآپ کی قلیل مدتی فنانسنگ کی ضروریات کے لیئے.

ورکنگ کیپٹل فنانس آپ کی قلیل مدتی فنانسنگ کی ضروریات کے لیئے. بینک اسلامی میں ، ہم سمجھتے ہیں کہ روزانہ فنڈ کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیئے ، آپ کے کاروبار کو کم لاگت اور لچکدار فنانسنگ تک مستقل رسائی کی ضرورت ہے۔ وسیع شعبے کے تجربہ رکھنے والے تجربہ کار ریلیشنشپ منیجرز کی ہماری ٹیم آپ کو اپنی ضروریات اور آپ کے رسک پروفائل کے مناسب مالی ڈھانچے کے انتظامات کے ذریعہ نقد بہاؤ کے موثر انتظام کی پیش کش کرتی ہے۔

کیش آپ کے کاروبار کی زندگی ہے۔ آپ کے کاروبار میں ہماری ورکنگ کیپیٹل فنانس کی سہولت کے ساتھ ایک خوشحال اور خوشحال زندگی گذارنے دو۔ آپ کے ورکنگ کیپیٹل فنانسنگ کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیئے ، بینک اسلامی مندرجہ ذیل کے مطابق وسیع پیمانے پر مصنوعات پیش کرتا ہے۔

مراباہ فنانسنگ: مرباہاہ فروخت کی ایک قسم ہے جس میں فروخت کنندہ خریدار کو سامان اور نفع کی قیمت کا انکشاف کرتا ہے۔ اس قلیل مدتی فنانسنگ موڈ کے ذریعے ، بینک اسلامی کارپوریٹ صارفین کی 'اثاثہ خرید کی ضرورت' کی مالی اعانت فراہم کرسکتا ہے۔

گاہک مراباہ سہولت کو استعمال کرنے کا ارادہ رکھتا ہے ، وہ سامان ('اثاثے') کی شناخت کرتا ہے جسے اسے مراباہ سہولت کے ذریعہ خریدنا پڑتا ہے۔ بینک اسلمی سپلائر سے اثاثے خریدتا ہے اور پھر وہ کارپوریٹ کسٹمر کو موصولہ ادائیگی کی بنیاد پر متفقہ قیمت (بشمول منافع کے حصے) کے خلاف فروخت کرتا ہے۔ کاروبار فنانسنگ: کروبر فنانسنگ پروڈکٹ کا مقصد کلائنٹ کی ورکنگ سرمایہ کی ضروریات کو پورا کرنا ہے۔ اس لین دین میں ، بینک اسلامی پاکستان لمیٹڈ ('بینک اسلامی') اثاثہ / سامان خریدتا ہے ، جو فروخت کے لئے دستیاب ہیں ، اسپاٹ کی بنیاد پر خریداری کی متفقہ قیمت کے خلاف۔ بینکاسلامی پھر علیحدہ انتظامات کے تحت موکل کو اپنا ایجنٹ مقرر کرتا ہے تاکہ وہ منڈی میں سامان اپنی قیمت میں زیادہ سے زیادہ فروخت کرے۔

اسستسنا فنانسنگ: استیسنا مخصوص اشیا کی تیاری / تعمیر کی فروخت کا معاہدہ ہے ، جس پر کارخانہ دار / بیچنے والے کی تکمیل کے بعد خریدار کو ان کی فراہمی کی ذمہ داری عائد ہوتی ہے۔

اسستسنا فنانسنگ: استیسنا مخصوص اشیا کی تیاری / تعمیر کی فروخت کا معاہدہ ہے ، جس پر کارخانہ دار / بیچنے والے کی تکمیل کے بعد خریدار کو ان کی فراہمی کی ذمہ داری عائد ہوتی ہے۔

سلام فنانسنگ: سلام ایک فروخت ہے ، جس کے تحت ، بیچنے والے نے خریدار کو کچھ خاص اشیا مستقبل کی تاریخ پر سپلائی کرنے کا وعدہ کیا ہے جس کے بدلے میں اس جگہ پر پوری طرح سے ادائیگی کی جاتی ہے۔ اصول کے معاملے کے طور پر کسی ایسی شے کی فروخت جو فروخت کنندہ کے قبضے میں نہیں ہے وہ غیر قانونی ہے۔ لہذا ، سلام کی مشق کو ایک استثناء کے طور پر قانونی شکل دی جاتی ہے اور کچھ شرائط و ضوابط کے تحت اس کی اجازت ہے۔

سلام صرف ان اشیاء کے لئے کی اجازت ہے جو فطرت میں یکساں اور فنگس ہوں یعنی اشیاء کی ہر اکائی فطرت میں یکساں اور متبادل ہونا چاہئے جیسے۔ چینی ، چاول ، گندم وغیرہ لہذا ، سلام زرعی خدشات کے لیئے مالی اعانت کا ایک مثالی طریقہ ہے۔ سلام کی مالی اعانت بھی یکساں اشیا میں کاروبار کرنے والے مینوفیکچررز / تاجروں کی تمام کارآمدی سرمایی ضروریات کو پورا کرسکتی ہے۔

پروجیکٹ فنانسآپ کی درمیانی اور طویل مدتی فنانسنگ کی ضروریات کے لیئے.

بینک اسلامی براہ راست یا سنڈیکیشن کی بنیاد پر تمام شعبوں میں انفراسٹرکچر ، بی ایم آر اور صنعتی منصوبوں کے لئے درمیانے اور طویل مدتی مالی اعانت فراہم کرتا ہے۔

اجارہ: اجارہ ایک معاہدہ ہے ، جس کے تحت ، بینک اسلمی کارپوریٹ کلائنٹ کو ایک اثاثہ لیز پر دے گا اور اس اثاثے کے استعمال کے لئے کلائنٹ سے وقتا فوقتا کرایہ وصول کرے گا۔ اثاثہ اجارہ کی مدت میں بینک کی ملکیت میں رہے گا۔ اجارہ کی میعاد کے اختتام پر ، اثاثہ گاہک کے ذریعہ متفقہ قیمت پر خریدا جاسکتا ہے۔

اجارہ بنیادی طور پر بنیادی ڈھانچے ، بی ایم آر اور صنعتی منصوبوں کے لئے طویل اور درمیانی مدت کے فکسڈ اثاثہ کی مالی اعانت کے لئے استعمال ہوتا ہے۔

تخفیف مشارکاہ: تخفیف مشارکاہ کی مصنوع 'شرکات دودھ' کی بنیاد پر پیش کی جاتی ہے۔ شرک الملک کا مطلب ہے غیر منقسمہ جائداد میں افراد کی شراکت۔ مشکریہ فنانسنگ کے خاتمے کے عمل میں بینک اسلمی شامل ہیں جو کارپوریٹ کلائنٹ کے ساتھ ساتھ کسی خاص اثاثہ کی ملکیت میں حصہ لیتے ہیں اور پھر تخفیف شدہ اشارہ کی مدت کے بعد اثاثہ میں بینک اسلامی کے ملکیت کے حصول کی تدریجی خریداری شامل ہوتی ہے۔ تخفیف مشارکہ مدت کے اختتام پر ، مؤکل اثاثہ کا واحد مالک بن جاتا ہے۔

مشارکہ کو ختم کرنا بنیادی طور پر بنیادی ڈھانچے ، بی ایم آر اور صنعتی منصوبوں کے لیئے طویل اور درمیانی مدت کے فکسڈ اثاثہ کی مالی اعانت کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ جائداد املاک کی مالی اعانت کے لیئے مشارکہ کا خاتمہ بھی ایک مثالی موڈ ہے۔

In Musharakahمشارکہ میں ، کچھ کاروبار کے لئے ایک مشترکہ انٹرپرائز تشکیل دیا جاتا ہے جس میں تمام شراکت دار باہمی متفقہ پہلے سے طے شدہ تناسب کے مطابق منافع میں حصہ لیتے ہیں ، جبکہ ، سرمایہ سرمایہ کاری کے تناسب میں اس کا نقصان مشترکہ ہوتا ہے۔ شرعی نقطہ نظر سے ، مشارکہ فنانسنگ کے ترجیحی طریقوں میں سے ایک ہے۔

مشارکہ کا دائرہ وسیع ہے۔ کارپوریٹ کلائنٹ کی ورکنگ کیپیٹل فنانسنگ کی ضروریات کے ساتھ ساتھ پروجیکٹ کی فنانسنگ کی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے مشارکہ کا اطلاق کیا جاسکتا ہے۔ چونکہ مشراکہ کا لین دین خالص منافع اور نقصان میں بانٹنے کے انتظامات پر مبنی ہے ، لہذا ، اس طرح کے لین دین سے وابستہ خطرات دوسرے فنانسنگ طریقوں کے مقابلے میں زیادہ ہوتے ہیں۔ اسی وجہ سے ، مشارکہ ٹرانزیکشن پر عمل درآمد مجوزہ ٹرانزیکشن / پروجیکٹ کی فزیبلٹی کے تسلی بخش جائزے کے تحت کیا گیا ہے۔

شارکہ چلانے: روایتی چلانے والی مالیات کی سہولت کا شرعی موافق متبادل ہونے کے ناطے مشارکہ چلانا ، "شرکات الاقتد" کے قواعد (یعنی منافع اور نقصان میں شریک ہونے کا انتظام) پر مبنی ہے۔ بینک موکل کی آپریٹنگ سرگرمیوں میں حصہ لیتا ہے اور کاروبار کی اصل کارکردگی کے مطابق منافع اور نقصان میں شریک ہوتا ہے

Mudarabahمداربہ ایک طرح کی شراکت ہے جہاں ایک پارٹنر دوسرے کو کمرشل انٹرپرائز میں سرمایہ کاری کرنے کے لئے رقم دیتا ہے۔ یہ سرمایہ کاری پہلے شراکت دار کی طرف سے ہوتی ہے جسے "رب المال" کہا جاتا ہے جبکہ کاروبار کا نظم و نسق دوسرے کی خصوصی ذمہ داری ہے ، جسے 'مدارب' کہا جاتا ہے۔ حاصل کردہ منافع باہمی متفقہ پہلے سے طے شدہ تناسب کے مطابق بانٹ دیا جاتا ہے ، جبکہ اس کا نقصان رب المال برداشت کرتا ہے جب تک کہ نقصان مدبر کی غفلت کی وجہ سے نہ ہو۔

مداربہ کا دائرہ وسیع ہے۔ مداربہ کو پروجیکٹ کی مالی اعانت کے ساتھ ساتھ کارپوریٹ کلائنٹ کی ورکنگ کیپیٹل فنانسنگ کی ضروریات کو بھی پورا کیا جاسکتا ہے۔ چونکہ مداربہ لین دین خالص منافع اور نقصان میں بانٹنے کے انتظام پر مبنی ہے ، لہذا ، اس طرح کے لین دین سے وابستہ خطرات دوسرے فنانسنگ طریقوں کے مقابلے میں زیادہ ہوتے ہیں۔ اسی وجہ سے ، مداربہ لین دین کو مجوزہ لین دین / منصوبے کی فزیبلٹی کے تسلی بخش جائزے کے تحت عمل میں لایا جاتا ہے۔