معیاری خدمت

S.NoISM (Internal Service Measure)
TAT / TARGET
1ISM (داخلی خدمات کی پیمائش)
کراچی شاخیں۔ 1 دن ، کراچی ذیلی شاخیں اور ملک کی اعلی شاخیں۔ 2 دن
• اپ کنٹری ذیلی شاخیں - 3 دن ، ریموٹ شاخیں (بلوچستان) - 4 دن • اے او ایف کی درستگی
2اے او ایف - ٹائم لائنزCACS میں جمع کروائے گئے مکمل اور درست ، اے اے ایف کے فارم
3چیک بک کی درخواستCACS میں جمع کروائے گئے مکمل اور درست ، اے اے ایف کے فارم
4شکریہ کا خط جاری کرناسسٹم میں اکاؤنٹ کھولنے کے دن برانچ میں چیک بک کی درخواست درج کروانا
5اے ٹی ایم کارڈ جاری کرناایک کاروباری دن، اے او ایف فارم وصول ہونے کے بعد
6پن جاری کرناتین کاروباری دن، اے او ایف فارم وصول ہونے کے بعد
7ایس ایس کارڈ کی اسکیننگدو کاروباری دن، اے او ایف فارم وصول ہونے کے بعد
8چیک بک تیار کرنادو کاروباری دن، اے او ایف فارم وصول ہونے کے بعد
9اے ٹی ایم کا اپ ٹائمچیک بک دو کاروباری دن میں برانچ میں بھیج دینا
10اے ٹی ایم کی ٹرانزایکشن کی کامیابی کی شرح(بی آئی پی ایل سی ایم کی بی۔ آئی۔ پی۔ ایل اے ٹی ایم پر)تمام اے ٹی ایم مشینز کام کرنے کی حالت
11اے ٹی ایم کی ٹرانزایکشن کی کامیابی کی شرح(بی آئی پی ایل سی ایم کی بی۔ آئی۔ پی۔ ایل اے ٹی ایم پر)تمام اے ٹی ایم ٹرانزیکشنز کامیاب ہونی چاہیئے
12اے ٹی ایم کی ٹرانزایکشن کی کامیابی کی شرح(بی آئی پی ایل سی ایم کی بی۔ آئی۔ پی۔ ایل اے ٹی ایم پر)تمام اے ٹی ایم ٹرانزیکشنز کامیاب ہونی چاہیئے
13اے ٹی ایم کی ٹرانزایکشن کی کامیابی کی شرح(دوسرے بینک کی بی۔ آئی۔ پی۔ ایل اے ٹی ایم پر)تمام اے ٹی ایم ٹرانزیکشنز کامیاب ہونی چاہیئے
14بائیو کی کامیابی کی شرح(کیٹیگری اے)تمام اے ٹی ایم ٹرانزیکشنز کامیاب ہونی چاہیئے
15بائیو کی کامیابی کی شرح(کیٹیگری بی)تمام اے ٹی ایم ٹرانزیکشنز کامیاب ہونی چاہیئے
16گاہک کے انتظار کا وقت۵ منٹ کے اندر
17رقم نکلوانا۱۰ منٹ کے اندر
18نقد کی رسیدیں۱۰ منٹ کے اندر
19داخلی منتقلی۵ منٹ کے اندر
20ظاہری کلیئرنگ۵ منٹ کے اندر
21یوٹیلٹی بلز۵ منٹ کے اندر
22پےآرڈر ڈی ڈی کی درخواست۱۵ منٹ کے اندر
urاردو