Complaints

کسی بھی معلومات یا شکایت کے لئے

If you have any query regarding any of our Products & Services or need to lodge a complaint, just dial 111-ISLAMI (475-264). We promise you will get the same level of personalized service and attention that you would expect from our branches.

اس سروس کو سبسکرائب کرنے کے لئے براہ مہربائی ہماری 24 گھنٹے فون بینکنگ 111-ISLAMI (111-475264) پر رابطہ کریں۔

For any Feedback on Products & Services:

آپ کی قیمتی رائے معیاری کسٹمر سروس کی جانب درست سمت کا تعین کرتی ہے۔ آپ اپنی رائے یہاں کسٹمر فیڈبیک فارم پرُ کر کے دے سکتے ہیں۔ Click Here.

آپ کی قیمتی رائے معیاری کسٹمر سروس کی جانب درست سمت کا تعین کرتی ہے۔ آپ اپنی رائے یہاں کسٹمر فیڈبیک فارم پرُ کر کے دے سکتے ہیں۔

شکایت کی صورت میں [email protected] پر ای میل کریں [email protected]


    Complaints

    رابطہ: 021-111-475-264
    ای میل [email protected]
    ای میل [email protected]

    Manager Complaint Resolution Unit

    رابطہ: 0213-5839906 Ext: 6735
    ای میل [email protected]
    Address: Service Quality Department, 3rd Floor, Capital Plaza,
    Opp to Textile Plaza, I.I Chundrigar Road, Karachi.

    urاردو